-Bla bla bla... Haksız mıyım?
-Haklısın abi...
-Bla bla bla... Haksız mıyım?
-Haklısın abi...
-Bla bla bla... Haksız mıyım?
-Haklısın abi...
Yemin ediyorum değerli günlük, kendimden tiksiniyorum. Evet, evet, kendimden tiksiniyorum, iğreniyorum. Tam bir çöp poşeti gibi hissediyorum şu an kendimi. Servis aracında yancı olup, şöförün her dediğine onay vermenin de bir limiti var arkadaş... Bizimki her bitirdiği cümleden sonra, nokta yerine ''Haksız mıyım?'' lafını kullanıyor, ve ben de ''Haklısın abi'' diyerek kafamı sallıyorum.
Tabii bunu neden yapıyorum bilemiyorum. İç güdüsel olabilir. Belki de sebebi maliyetidir. ''Haksızsın abi, olmaz öyle şey, yemin ederim saçmalıyorsun, abi sen her zaman saçmalıyorsun zaten!!'' gibi şeyler dersem ağır sonuçlara sebebiyet verebilirim.
1-) Eleman cinnet geçirip servisin direksiyonu hiç olmayacak şekilde kırabilir. Sonuç olarak ortalık kan gölüne dönebilir. Hiç hoş değil.