-Servis günlüğü
-'Pazar 07.00'da kurumda olmam gerek' servisi
Tabii servis 06.00 gibi toplamaya başladığı ve ilk beni aldığı için uyku ihtiyacımın bir kısmını serviste karşılıyorum. Kafam cama yaslanmış ancak gözlerden biri açık diğeri kapalı.. Ne olur ne olmaz efendim.. Ortam kötü, hadi bu servis benim servis değilse.. Eski zamanların kulak memesi kıvamındaki naifliği yok ki artık sonuçta..
Olayı uzatmayalım, işte
efendim normal mesai zamanları dışındaki servisler biraz tuhaf olabiliyor. Çünkü bui zamanlarda az kişi servis kullandığından servisin yolcu toplayacağı alan genişliyor. Çünkü tek kişi için koca servis çalışmaz, verimli değil. Onun için bütün Batı Ankara'yı bir servis alıyor. (Sincan, Fatih, Eryaman, Etimesgut, Elvankent duruma göre Batıkent veya Bağlıca) Hâl böyle olunca yol boyunca bazı kayıplar, göçekler, çürüyenler, alınmayı unutulanlar olabiliyor. Yani sonuçta bir işe girişilirken belli olanda kayıp göze alınıyor. (Mesela Antalya'dan İstanbul'a domates giderken %25 kayıp göz önüne alınıyor. Yani 100 kg domates gönderiliyor, 25 kilosu zayi oluyor, bu normal görünüyor.) Bu savaşlara gidilirken de oluyormuş zannımca (Filmlerde öyle en azından). İşte şuranın alınması için şu kadar askerden şu kadar asker hayatını kaybedebilir, normaldir. Korkunç ama böyle..Neyse) Bunun engellenmesi veya en makul seviyeye çekilebilmesi veya tespiti için de yol boyunca arada sırada yoklama yapma gereği doğuyor.
Servisçi (sanırım) Ali abi yoklamaya başlıyor.. Benim gözlerden biri açık diğeri kapalı hâlâ..Üstümde gerginlik... İsmim söylendiğinde kaçırabilirim, gözlerin yarısı çalıştığı gibi beyninde yarısı çalışıyor.. Beyin kendi çapında enerji verimliliğini önemsiyor böylelikle..
-Mehmet Bey burada mı efendim, aldık değil mi?
-Burada..
-Ender bey..
-Ender Bey...
-Ender Beyi almadık mı biz yoksa.. Ender Beeyyy...
Herkes birbirine bakıyor.. Ben de herkese bakıyorum.. Bir göz açık diğer göz kapalı...
- Kim? diyorum
-Ender Bey..,
-Ender Bey olan benim ya, yani Ender olan bey benim, Ender ben, Ender Bediz...Buradayım.. Tamam ya, o canlı bağlantıyı yapacağız, o iş bende. Hiç sorun yok..
Bizimki homurdanıyor, sanırım
-Cık cık cık, sabah sabah ya..diyor..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder