Ya bir kaç gündür yazılanları okuyorum; yok efendim derin dondurucuya konulan etler, yok efendim kurban kes(e)meyenlere dağıtılmayan etler, yok efendim dağıtılsa da verilen etin kemikli yeri veriliyor olması gibi daha neler neler..
Bunları yazanlar nerede yaşıyor yaw, akraba komşuluk ilişkileri nasıl çok merak ediyorum. Hayır,
böyle bir ilişki, yani selam sabah olayı yoksa (Ki bu da bir tercihtir, ama selamı sabahı olmamanın da bir bedeli vardır) zaten sizin durumu insanların bilmesi için vahiy filan almaları lazım. Böyle bir şey de son Peygamber olayından sonra bitti, tabii İslam inancına göre...
Biz kurban kesmeyince kurban kestiğimizden daha fazla et giriyor eve beaf.. Kurban kesmediğimizde komşulara et dağıtacak duruma geliyoruz.. Hayır, ben kemikli eti seviyorum; kurban kesmeyince kemikli et gelmiyor pek. Tek üzüldüğüm nokta bu.. (Lükse bak)
Valla bak kafam beynim çatlıyor, ezbere laf ediliyor, çok üzülüyorum..
Paylaşırken yediğiniz "sushi"yi paylaşıyorsunuz, duyar kasma konusunda da üzerinize yok. Siz canınızı sıkmayın, çok konuşmayın, millet et dağıtmıyorsa siz bol bol dağıtın ki, hayr da yarışın..
Bayramınız mübarek olsun..
22.08.2018
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder